• Presto-UPS
  • +36 1 920 2600
Termékfejlesztés a Presto-UPS Kft.-nál

Termékfejlesztés a Presto-UPS Kft.-nál”

A projekt alapadatai:

  • Projekt azonosító: 2020-1.1.1-KKV-START-2021-00363
  • Igényelt támogatás: 17 554 455 Ft
  • Támogatás mértéke: 59,99 %
  • A projekt költségvetése: 29 257 426 Ft
  • Projekt tervezett befejezése: 2022.09.30.


 

A projekt bemutatása:

 

A projekt keretében kifejleszteni kívánt termék kidolgozása az elmúlt 14 évben összegyűjtött tapasztalatainkra épül, amit a szünetmentes áramellátás területén vállalt projektek során szereztünk. Emellett cégünk az európai vezető UPS gyártó RIELLO Power Solutions Spa magyarországi képviseleteként működik.

 

Manapság egyre nagyobb igény mutatkozik az elektronikus eszközök használatára, illetve azok megfelelő áramellátására. Cégünk a szünetmentes tápegységek (továbbiakban: UPS) forgalmazásával foglalkozik. Igény is mutatkozott egy olyan eszköz kifejlesztésére, amely távérzékelésre és adatrögzítésre is alkalmas. Az eszköz az általunk meghatározott célcsoport számára fontos funkciókat tartalmazza, de nem rendelkezik az „átlag” felhasználók számára felesleges opciókkal, amik nagymértékben megdrágítanák az eszköz árát. Jelenlegi ügyfeleink körében egyre többen tartanak igényt a már meglévő szünetmentes rendszerhez kapcsolódó távérzékelő és adatrögzítő eszközre. 

 

A tapasztalataink azt mutatják, hogy az UPS rendszerek folyamatos energiaellátást garantálnak minden olyan technológiának, ahol a hálózati betáplálás rövid kiesése is nagy kárt okoz. Ilyenek lehetnek például számítógép-termek, orvos-elektronikai eszközök, ipari berendezések, automata gyártósorok vagy radar/telekom eszközök, a szerverszobákba való belépésekhez speciális engedélyek szükségesek. Egy esetleges meghibásodás esetén a már említett helyszínek magas prioritással bírnak, gyors hibaelhárítás elengedhetetlen. Ezen feladatokhoz szeretnénk kifejleszteni a távérzékelő és adatrögzítő eszközt, amely a hiba bejelentésekor azonnal minél több információt juttat el számunka. Mivel valós időben érkeznek meg hozzánk az értesítések, így a probléma elhárításához összes szükségesnek gondolt eszközzel tudjunk érkezni a helyszínre.

 

A jelenleg piacon lévő terméknél nem megoldott a gyártótól független kompatibilitás, illetve az „átlag” felhasználó számára elegendő funkciók, amelyek egyensúlyban vannak az árral. Ezáltal egy olyan terméket tudunk létrehozni, amely a piaci igényeket széleskörben ki tudja elégíteni.

 

 

A projekt megvalósulásának helyszíne:

1116 Budapest Vegyész utca 17-25.ép

 

A projekt a következő közreműködő szervezetek támogatásával valósul meg:

Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal

Cím: 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.

E-mail: nkfialap@nkfih.gov.hu

Telefon: +36 1 795 9500

Honlap: https://nkfih.gov.hu/palyazoknak